Analýza marketingové strategie podniku Tyco Electronics EC Trutnov s.r.o.
Login
DSpace Home
→
Fakulta ekonomicko-správní / Faculty of Economics and Administration
→
Ústav ekonomiky a managementu / Institute of Economy and Management
→
Bakalářské práce / Bachelor's works ÚEM FES (Bc.)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Analýza marketingové strategie podniku Tyco Electronics EC Trutnov s.r.o.
Foukalová, Lenka
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/29828
Datum publikování:
2008
Document type:
bakalářská práce
Advisor:
Kožená, Marcela
Signature:
D19246
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
E-version access:
Práce není přístupná
Study discipline:
Veřejná ekonomika a správa
Abstract:
Bakalářská práce popisuje současnou marketingovou strategii podniku Tyco Electronics EC Trutnov s.r.o. a zamýšlí se nad jejím dalším vývojem.
Show full item record
Name:
FoukalovaL_Analyza ...
Size:
966.6Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Bakalářské práce / Bachelor's works ÚEM FES (Bc.)
[595]
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[35579]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login