Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V diplomové práci jsou charakterizované základní teoretické poznatky o komunikačním mixu, situační analýze, SWOT analýze a marketingovém výzkumu. Na základě aplikované situační analýzy, SWOT analýzy, BCG matice a marketingového výzkumu je navrhnut nový komunikační mix pro sledovanou firmu.

Rozsah stran

123 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od roku 2013

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18331

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

communications mix, advertisements, sales promotions, personal selling, SWOT analyse, Competition, BCG matrix, Marketing research, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, SWOT analýza, Konkurence, BCG matice, marketingový průzkum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced