Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.
Diplomová práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V diplomové práci jsou charakterizované základní teoretické poznatky o komunikačním mixu, situační analýze, SWOT analýze a marketingovém výzkumu. Na základě aplikované situační analýzy, SWOT analýzy, BCG matice a marketingového výzkumu je navrhnut nový komunikační mix pro sledovanou firmu.
Rozsah stran
123 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od roku 2013
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D18331
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
communications mix, advertisements, sales promotions, personal selling, SWOT analyse, Competition, BCG matrix, Marketing research, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, SWOT analýza, Konkurence, BCG matice, marketingový průzkum