Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix divize KRPA FORM, Krkonošské papírny, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu, především pak na jeden z jeho nástrojů, komunikační mix. Cílem práce je vymezit základní marketingové pojmy a pojednat o marketingovém a komunikačním mixu v rámci firmy. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část se věnuje nástrojům marketingového a komunikačního mixu, které jsou používány divizí KRPA FORM, příp. Krkonošskými papírnami, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta rozšíření komunikačního mixu KRPA FORM a tyto návrhy jsou pak zhodnoceny.

Rozsah stran

71 s., 8 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D18240

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing mix, Communication mix, advertisements, sales promotions, personal selling, direct marketing, Marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced