dc.contributor.advisor |
Culek, Bohumil |
|
dc.contributor.author |
Valenta, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:32:54Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:32:54Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29664 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je zpracování realizační dokumentace stavby silničního mostu ev. č. 606-073 "Na Vinici" Cheb. Jedná se o silniční most o třech polích s horní mostovkou na komunikaci II/606, ocelobetonový spřažený s plnostěnnými nosníky, trvalý, šikmý 65°, v oblouku, s normovanou zatížitelností. Součástí práce je technická zpráva, statický výpočet a výkresová dokumentace. |
cze |
dc.format |
[nestr.] + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
13416651 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
realization documentations |
eng |
dc.subject |
composite structure |
eng |
dc.subject |
rehabilitation |
eng |
dc.subject |
realizační dokumentace |
cze |
dc.subject |
spřažená konstrukce |
cze |
dc.subject |
sanace |
cze |
dc.subject |
metoda konečných prvků |
cze |
dc.subject |
TDA |
cze |
dc.title |
Realizační dokumentace rekonstrukce mostu ev. č. 606-073 přes trať Na vinici v Chebu |
cze |
dc.title.alternative |
Documentation of reconstruction of bridge ev. n. 606-073 across railway line "Na Vinici" Cheb |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šír, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with reconstruction of bridge ev. n. 606-073 across railway line "Na Vinici" Cheb. It is permanent road bridge consists of 3 bays, with upper deck, supporting structure is composite concrete-steel, with 65°oblique, with normalized carrying capacity. It contents of technical report, static report and project documentation. Supports and pilons are in accommodate static condition, that will be rehabilited. Supporting structure was in bad condition and it will be supstituted for new one. The bridge is situated in curve, it‘s in longitudinal and cross slope. Internal forces are simulated on 3D model in sw Scia Esa PT 2007 with application of TDA module (time demand analysis). Project follows valid standarts of CNI (Czech normalization institut). |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravní infrastruktury |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18560 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |