dc.contributor.advisor |
Charbuský, Miloš |
|
dc.contributor.author |
Fuka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:31:46Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:31:46Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29654 |
|
dc.description.abstract |
Informační systémy se staly stěžejním nástrojem komunikace a pomocníkem při naplňování pracovních postupů. Zatímco soukromý sektor úspěšně využívá možností moderních technologií, veřejný sektor v této oblasti znatelně zaostává. Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. První zkoumá reformy veřejné správy a její informatizaci. Jednotlivé kapitoly analyzují reformy a zavádění informačních systému do struktur veřejné administrativy. Cílem práce je analyzovat reformy veřejného sektoru s důrazem na penetraci informačními technologiemi a na základě zjištěných faktů navrhnout informační systém, který zvýší efektivitu fungování veřejné správy. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
1365061 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
public sector |
eng |
dc.subject |
reforms |
eng |
dc.subject |
Information Systems |
eng |
dc.subject |
Communication |
eng |
dc.subject |
data storage |
eng |
dc.subject |
veřejný sektor |
cze |
dc.subject |
reformy |
cze |
dc.subject |
Informační systémy |
cze |
dc.subject |
Komunikace |
cze |
dc.subject |
datové úložiště |
cze |
dc.title |
Komunikační kanály ve veřejné správě |
cze |
dc.title.alternative |
Communication paths in public administration |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Information systems have become fundamental instrument for the communication and they help to perform operating sequences. Private sector derives benefits from using modern technologies but public sector is behind with this issue. This thesis is composed of two basic parts. Public administration reform and its information systems section is explored in the first part. Reforms and information systems penetration are analysed in individual chapters. To analyse public sector reforms with the view to information technologies is the aim of this thesis. Information system which can make public administration work better and improve the quality of inner and external communication is designed pursuant to detected facts. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18416 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |