Návrh marketingové internetové komunikace pro konkrétní firmu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Holá, Jana
dc.contributor.author Limberský, Jiří
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:59:08Z
dc.date.available 2008-08-12T07:59:08Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29468
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou internetové komunikace firmy. Jejím cílem je návrh marketingové internetové komunikace pro firmu SOLEA CZ v.d. s ohledem na její podnikatelskou strategii a cíle v dlouhodobém horizontu. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), e-mail marketing, mobil marketing, SEM (Search Engine Marketing). Dále se zabývá komunikační strategií firmy, popisem internetových nástrojů využitelných v komerční sféře a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace. cze
dc.format 53 s. cze
dc.format.extent 4592 kB eng
dc.format.extent 1912 kB eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.format.mimetype application/zip eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject web sites eng
dc.subject company web sites eng
dc.subject Internet marketing eng
dc.subject company communication eng
dc.subject E-commerce eng
dc.subject Internet cze
dc.subject webové stránky cze
dc.subject firemní web cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject firemní komunikace cze
dc.subject E-commerce cze
dc.title Návrh marketingové internetové komunikace pro konkrétní firmu cze
dc.title.alternative Internet marketing communication proposal eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Klápšťová, Olga
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This work is engaging in questions of company Internet com-munication. The aim of the bachelor work is concept of marketing internet com-munication for the company SOLEA CZ, v. d. with a view to their entrepreneu-rial strategy and aims in the long-term perspective. The bachelor work is concer-ning themes like internet marketing (e-marketing), e-mail marketing, mobile marketing, SEM (Search Engine Marketing). Furthermore is engaging in com-munication strategy of firm, description of internet tools usable in commercial sphere and is attending to methodology of creation successful firm web presen-tation. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D18194
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet