Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Holá, Jana |
|
dc.contributor.author |
Limberský, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:59:08Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:59:08Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29468 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou internetové komunikace firmy. Jejím cílem je návrh marketingové internetové komunikace pro firmu SOLEA CZ v.d. s ohledem na její podnikatelskou strategii a cíle v dlouhodobém horizontu. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), e-mail marketing, mobil marketing, SEM (Search Engine Marketing). Dále se zabývá komunikační strategií firmy, popisem internetových nástrojů využitelných v komerční sféře a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
4592 kB |
eng |
dc.format.extent |
1912 kB |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.format.mimetype |
application/zip |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
web sites |
eng |
dc.subject |
company web sites |
eng |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
company communication |
eng |
dc.subject |
E-commerce |
eng |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
webové stránky |
cze |
dc.subject |
firemní web |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
firemní komunikace |
cze |
dc.subject |
E-commerce |
cze |
dc.title |
Návrh marketingové internetové komunikace pro konkrétní firmu |
cze |
dc.title.alternative |
Internet marketing communication proposal |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Klápšťová, Olga |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is engaging in questions of company Internet com-munication. The aim of the bachelor work is concept of marketing internet com-munication for the company SOLEA CZ, v. d. with a view to their entrepreneu-rial strategy and aims in the long-term perspective. The bachelor work is concer-ning themes like internet marketing (e-marketing), e-mail marketing, mobile marketing, SEM (Search Engine Marketing). Furthermore is engaging in com-munication strategy of firm, description of internet tools usable in commercial sphere and is attending to methodology of creation successful firm web presen-tation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D18194 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|