Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hejduk, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Stránská, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:54:46Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:54:46Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29418 |
|
dc.description.abstract |
Práce postihuje vývoj morálního usuzování u dětí předškolního věku. Zabývá se vymezením morálky a její důležitosti pro společnost. Seznamuje s koncepcemi J. Piageta, L. Kohlberga a R. L. Selmana zabývajícími se kognitivním a s ním souvisejícím morálním vývojem. Nastiňuje mechanismy, v nichž si dítě morálku osvojuje, s důrazem na herní aktivitu jakožto přirozenou činnost využitelnou při formování zárodků morálního usuzování. V poslední části vysvětluje význam převzetí péče o předškolní děti státními institucemi. |
cze |
dc.format |
43 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
812314 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
morality |
eng |
dc.subject |
pre-school education |
eng |
dc.subject |
moral development |
eng |
dc.subject |
Games |
eng |
dc.subject |
nursery schools |
eng |
dc.subject |
morálka |
cze |
dc.subject |
předškolní výchova |
cze |
dc.subject |
morální vývoj |
cze |
dc.subject |
Hry |
cze |
dc.subject |
mateřské školy |
cze |
dc.title |
Utváření morálních hodnot u dětí předškolního věku |
cze |
dc.title.alternative |
Forming of moral values of children at pre-school age |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Paulovič, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a development of moral judgement of the child at pre-school age. It defines concept of morality and its importance for society. It informs about philosophies of J. Piaget, L. Kohlberg and R. L. Selman which deal with cognition progress related with moral development. The work sketches mechanismes, which child masters the morality in, with an emphasis on games as an native activity usable in systematic moral forming. Last part of the work accounts for sense of state pre-school education. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18959 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|