Utváření morálních hodnot u dětí předškolního věku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hejduk, Tomáš
dc.contributor.author Stránská, Veronika
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:54:46Z
dc.date.available 2008-08-12T07:54:46Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29418
dc.description.abstract Práce postihuje vývoj morálního usuzování u dětí předškolního věku. Zabývá se vymezením morálky a její důležitosti pro společnost. Seznamuje s koncepcemi J. Piageta, L. Kohlberga a R. L. Selmana zabývajícími se kognitivním a s ním souvisejícím morálním vývojem. Nastiňuje mechanismy, v nichž si dítě morálku osvojuje, s důrazem na herní aktivitu jakožto přirozenou činnost využitelnou při formování zárodků morálního usuzování. V poslední části vysvětluje význam převzetí péče o předškolní děti státními institucemi. cze
dc.format 43 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 812314 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject morality eng
dc.subject pre-school education eng
dc.subject moral development eng
dc.subject Games eng
dc.subject nursery schools eng
dc.subject morálka cze
dc.subject předškolní výchova cze
dc.subject morální vývoj cze
dc.subject Hry cze
dc.subject mateřské školy cze
dc.title Utváření morálních hodnot u dětí předškolního věku cze
dc.title.alternative Forming of moral values of children at pre-school age eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Paulovič, Jaroslav
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a development of moral judgement of the child at pre-school age. It defines concept of morality and its importance for society. It informs about philosophies of J. Piaget, L. Kohlberg and R. L. Selman which deal with cognition progress related with moral development. The work sketches mechanismes, which child masters the morality in, with an emphasis on games as an native activity usable in systematic moral forming. Last part of the work accounts for sense of state pre-school education. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D18959
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet