Digitální knihovnaUPCE
 

Implementace systému CRM ve společnosti JABLONEX GROUP, a.s.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část práce popisuje podstatu a vývoj CRM. Praktická část analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti JABLONEX GROUP, a.s.. Cílem této práce je návrh postupu při implementaci systému CRM.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D18243

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

Management, customer relationships, Implementation, analyses, řízení, vztahy se zákazníky, Implementace, analýzy, CRM, Customer Relationship Management

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced