Implementace systému CRM ve společnosti JABLONEX GROUP, a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část práce popisuje podstatu a vývoj CRM. Praktická část analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti JABLONEX GROUP, a.s.. Cílem této práce je návrh postupu při implementaci systému CRM.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D18243
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
Management, customer relationships, Implementation, analyses, řízení, vztahy se zákazníky, Implementace, analýzy, CRM, Customer Relationship Management