Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Kudrnová, Zuzana
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:46:33Z
dc.date.available 2008-08-12T07:46:33Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29349
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace v DPmP a.s.. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a komunikačního systému. Definuje marketingovou komunikaci a rozebírá jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část nejprve představuje společnost a její vývoj, charakterizuje současné postavení na trhu a nabídku služeb. Poté jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje v praxi. Závěrečná část bakalářské práce se zabývá zhodnocením analýzy a obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu v DPmP a.s.. cze
dc.format 73 s., 3 s. příloh cze
dc.format.extent 2452632 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject situational analyses eng
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject situační analýzy cze
dc.title Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s. cze
dc.title.alternative The analysis of communication mix in DPmP a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The main object of this bachelor work is to explain marketing communication of DPmP a.s.. The theoretical part of this work deals with and limit the basic terms of marketing and the system of communication. Then it defines the marketing communication and it analyses the individual implements of communication mix. The practical part firstly represents development of company, describes the current position in the market and supply of services. After that they are applied individual implements of communication mix and theirs practical utilization. The bachelor work attends to assess the situation and there are suggestions and recommendation how to improve marketing communication of this firm, in conclusion. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18287
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.date.embargo 2009-1-1
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet