dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Kudrnová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:46:33Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:46:33Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29349 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace v DPmP a.s.. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a komunikačního systému. Definuje marketingovou komunikaci a rozebírá jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část nejprve představuje společnost a její vývoj, charakterizuje současné postavení na trhu a nabídku služeb. Poté jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje v praxi. Závěrečná část bakalářské práce se zabývá zhodnocením analýzy a obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu v DPmP a.s.. |
cze |
dc.format |
73 s., 3 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2452632 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Marketing communication |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
situational analyses |
eng |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
situační analýzy |
cze |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis of communication mix in DPmP a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main object of this bachelor work is to explain marketing communication of DPmP a.s.. The theoretical part of this work deals with and limit the basic terms of marketing and the system of communication. Then it defines the marketing communication and it analyses the individual implements of communication mix. The practical part firstly represents development of company, describes the current position in the market and supply of services. After that they are applied individual implements of communication mix and theirs practical utilization. The bachelor work attends to assess the situation and there are suggestions and recommendation how to improve marketing communication of this firm, in conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18287 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.date.embargo |
2009-1-1 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |