Metody identifikace a analýzy hodnoty poskytované zákazníkům chemických průmyslových podniků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Kousalová, Renata
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:39:31Z
dc.date.available 2008-08-12T07:39:31Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29294
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům na trzích chemického průmyslu. Práce definuje moderní pojetí hodnoty pro zákazníka a soustředí se na analýzu jejích složek. Dále se zaměřuje na proces tvorby spotřebitelské přidané hodnoty a popis literaturou doporučovaných metod její identifikace a kvantifikace. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky praktického výzkumu, který hodnotí v současnosti využívané způsoby identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům v oborech podnikání oleje, asfalty a paliva, firmy PARAMO, a. s. cze
dc.format 99 s., 8 s. příloh. cze
dc.format.extent 1914844 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject the value provided to customers eng
dc.subject atributes of consumer´s value added eng
dc.subject formation of the value provided to customers eng
dc.subject identification and quantification of the value provided to customers eng
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject atributy spotřebitelské přidané hodnoty cze
dc.subject tvorba hodnoty pro zákazníka cze
dc.subject identifikace a kvantifikace hodnoty pro zákazníka cze
dc.title Metody identifikace a analýzy hodnoty poskytované zákazníkům chemických průmyslových podniků cze
dc.title.alternative Methods of identification and analysis of the value provided to customers of chemical industrial plants eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Tetřevová, Liběna
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Thesis is engaged in problems of identification and quantification of the value provided to customers of chemical industrial plants. The work defines modern conception of the value provided to customers and concentrates on analysis its elements. Then it focuses on process of production consumer´s value added and description of literature recommended methods of identification and quantification. The part of my thesis is practical, it includes issues of practical research, which judges current ways of identification and quantification of the value provided to customers in branches oils, asphalts and fuels, in PARAMO comp. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D18150
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet