dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Kousalová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:39:31Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29294 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům na trzích chemického průmyslu. Práce definuje moderní pojetí hodnoty pro zákazníka a soustředí se na analýzu jejích složek. Dále se zaměřuje na proces tvorby spotřebitelské přidané hodnoty a popis literaturou doporučovaných metod její identifikace a kvantifikace. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky praktického výzkumu, který hodnotí v současnosti využívané způsoby identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům v oborech podnikání oleje, asfalty a paliva, firmy PARAMO, a. s. |
cze |
dc.format |
99 s., 8 s. příloh. |
cze |
dc.format.extent |
1914844 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
the value provided to customers |
eng |
dc.subject |
atributes of consumer´s value added |
eng |
dc.subject |
formation of the value provided to customers |
eng |
dc.subject |
identification and quantification of the value provided to customers |
eng |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
atributy spotřebitelské přidané hodnoty |
cze |
dc.subject |
tvorba hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
identifikace a kvantifikace hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.title |
Metody identifikace a analýzy hodnoty poskytované zákazníkům chemických průmyslových podniků |
cze |
dc.title.alternative |
Methods of identification and analysis of the value provided to customers of chemical industrial plants |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tetřevová, Liběna |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is engaged in problems of identification and quantification of the value provided to customers of chemical industrial plants. The work defines modern conception of the value provided to customers and concentrates on analysis its elements. Then it focuses on process of production consumer´s value added and description of literature recommended methods of identification and quantification. The part of my thesis is practical, it includes issues of practical research, which judges current ways of identification and quantification of the value provided to customers in branches oils, asphalts and fuels, in PARAMO comp. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18150 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemie a technická chemie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |