Analýza zákazníků pro elektronické obchodování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Čurdová, Markéta
dc.date.accessioned 2008-08-12T07:37:48Z
dc.date.available 2008-08-12T07:37:48Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29273
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá Internet marketingem a vyúsťuje v zákaznickou analýzu elektronického obchodování, která je praktikována na webových stránkách www.drstanek.cz společnosti Dr. Staněk spol. s r. o. V teoretické části je věnována pozornost jednotlivým nástrojům marketingu na Internetu a e-komerci prostřednictvím Internetu. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního marketingového výzkumu požadavků zákazníků elektronického obchodování na zkoumaných elektronických stránkách. V rámci další části je zhodnocen průběh kvalitativního výzkumu prostřednictvím diskusního fóra. Dále jsou elektronické stránky hodnoceny prostřednictvím analýz nástroje Google Analytics. V závěru práce jsou specifikovány návrhy na zlepšení a inovaci tohoto typu obchodování na farmaceuticko-potravinářském virtuálním trhu. cze
dc.format 119 s. cze
dc.format.extent 2639332 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Internet marketing eng
dc.subject Internet advertisement eng
dc.subject E-commerce eng
dc.subject research through Internet cafe eng
dc.subject Google Analytics eng
dc.subject internetová reklama cze
dc.subject e-komerce cze
dc.subject výzkum prostřednictvím Internetu cze
dc.title Analýza zákazníků pro elektronické obchodování cze
dc.title.alternative Customer analysisfor e-commerce eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Prošková, Veronika
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This thesis deals with Internet marketing and ends in custom analysis of electronic trade that is practised on web pages of a company Dr. Staněk spol. s r. o. www.drstanek.cz. In the theoretic part is also devoted to separated marketing tools and e-commerce on the internet. Practical part of my thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of results of prime marketing research about customers‘ requests on the studied electronic pages. The course of qualitative part of the research is reviewed within the next part. Revision is done through disputable forums. The web pages are also assessed through Google Analytics tools. Suggestion on improvement and innovation of above mentioned type of trading on pharmaceutical-grocery virtual market is specified in the conclusion of my thesis. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D18158
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet