dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Čurdová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:37:48Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:37:48Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29273 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá Internet marketingem a vyúsťuje v zákaznickou analýzu elektronického obchodování, která je praktikována na webových stránkách www.drstanek.cz společnosti Dr. Staněk spol. s r. o. V teoretické části je věnována pozornost jednotlivým nástrojům marketingu na Internetu a e-komerci prostřednictvím Internetu. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního marketingového výzkumu požadavků zákazníků elektronického obchodování na zkoumaných elektronických stránkách. V rámci další části je zhodnocen průběh kvalitativního výzkumu prostřednictvím diskusního fóra. Dále jsou elektronické stránky hodnoceny prostřednictvím analýz nástroje Google Analytics. V závěru práce jsou specifikovány návrhy na zlepšení a inovaci tohoto typu obchodování na farmaceuticko-potravinářském virtuálním trhu. |
cze |
dc.format |
119 s. |
cze |
dc.format.extent |
2639332 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
Internet advertisement |
eng |
dc.subject |
E-commerce |
eng |
dc.subject |
research through Internet cafe |
eng |
dc.subject |
Google Analytics |
eng |
dc.subject |
internetová reklama |
cze |
dc.subject |
e-komerce |
cze |
dc.subject |
výzkum prostřednictvím Internetu |
cze |
dc.title |
Analýza zákazníků pro elektronické obchodování |
cze |
dc.title.alternative |
Customer analysisfor e-commerce |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Prošková, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with Internet marketing and ends in custom analysis of electronic trade that is practised on web pages of a company Dr. Staněk spol. s r. o. www.drstanek.cz. In the theoretic part is also devoted to separated marketing tools and e-commerce on the internet. Practical part of my thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of results of prime marketing research about customers‘ requests on the studied electronic pages. The course of qualitative part of the research is reviewed within the next part. Revision is done through disputable forums. The web pages are also assessed through Google Analytics tools. Suggestion on improvement and innovation of above mentioned type of trading on pharmaceutical-grocery virtual market is specified in the conclusion of my thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18158 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemie a technická chemie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |