Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza kupního chování společnosti COLOR SET

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá kupním chováním společností. V první části jsou uvedeny základní pojmy kupního chování jak spotřebitelů, tak organizací, úlohy marketingového řízení firmy a komunikace se zákazníky. Praktická část práce je zaměřena na analýzu firmy Ing. Zdeněk ŠVÉDA – COLOR SET. Analýza se týká vývoje firmy od jejího počátku - podíl na trhu, inovace, ale především postupy výběru dodavatelů, získávání zákazníků včetně vzájemné komunikace a výrobní představitelé.

Rozsah stran

57 s., 19 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18237

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

purchase behaviour, consumers, organisations, Communication, marketing management, kupní chování, spotřebitelé, organizace, Komunikace, Marketingové řízení

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced