Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového řízení společnosti Korona s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V diplomové práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.

Rozsah stran

104 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18307

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

Marketing control, Marketing mix, Marketing research, products, prices, promotion, physical evidence, processes, BCG matrix, SWOT analysis, Marketingové řízení, Marketingový mix, Marketingový výzkum, produkty, Ceny, propagace, materiální prostředí, procesy, BCG matice, SWOT analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced