Komunikační mix ve společnosti Primavera Andorrana, s.r.o.
Bakalářská práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního mixu společnosti Primavera Andorrana, s.r.o., která se zabývá distribucí kosmetických přípravků. V práci je nejprve charakterizována současná situace sledované společnosti, dále jsou popsány její způsoby oslovení a komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky. Na závěr bakalářské práce jsou vysloveny návrhy na zlepšení komunikace s kosmetickými, kadeřnickými a pedikérskými salóny, které tvoří klientelu společnosti Primavera Andorrana, s.r.o..
Rozsah stran
45 s. + 2 volné přílohy
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika pro kriminalisty
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D18270
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sales promotions, advertisements, direct marketing, patronage, communication processes, Satisfaction, customers, podpora prodeje, reklamy, přímý marketing, sponzoring, Public relations, komunikační procesy, Spokojenost, zákazníci