Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix ve společnosti Primavera Andorrana, s.r.o.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního mixu společnosti Primavera Andorrana, s.r.o., která se zabývá distribucí kosmetických přípravků. V práci je nejprve charakterizována současná situace sledované společnosti, dále jsou popsány její způsoby oslovení a komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky. Na závěr bakalářské práce jsou vysloveny návrhy na zlepšení komunikace s kosmetickými, kadeřnickými a pedikérskými salóny, které tvoří klientelu společnosti Primavera Andorrana, s.r.o..

Rozsah stran

45 s. + 2 volné přílohy

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika pro kriminalisty

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18270

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sales promotions, advertisements, direct marketing, patronage, communication processes, Satisfaction, customers, podpora prodeje, reklamy, přímý marketing, sponzoring, Public relations, komunikační procesy, Spokojenost, zákazníci

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced