Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový mix ve společnosti S. M. K., a.s. Blansko

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu. Je rozdělena na dvě části. První část práce je teoretická a zabývá se marketingem obecně, marketingovým mixem a popisuje jeho jednotlivé složky. Druhá část se věnuje situační analýze ve společnosti S. M. K., a.s. Blansko, porovnává jednotlivé složky marketingového mixu s okolím organizace a podává návrhy na zlepšení.

Rozsah stran

94 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D18241

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing mix, products, prices, promotion, SWOT analysis, Marketing, Marketingový mix, produkty, Ceny, propagace, SWOT analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced