Využití elektronického podpisu při komunikaci s finančním úřadem
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce popisuje používání elektronického podpisu při komunikaci daňových poplatníků s finančními úřady. Mapuje historii elektronického podávání a porovnává míru jeho využívání s klasickým "papírovým" způsobem. Zaměřuje se na specifické podmínky tohoto procesu. Poukazuje na legislativní překážky, technické problémy a na chyby, které vznikají při používání kvalifikovaného certifikátu. Jsou zde nastíněny výhody a nevýhody pro občana i státní správu.
Rozsah stran
63 s., 8 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D18539
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Electronic signature, certificates, electronic files, tax offices, Elektronický podpis, certifikáty, elektronická podání, finanční úřady