Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Erlebachová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:56:41Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:56:41Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29010 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek. |
cze |
dc.format |
51 s., 9 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
3143158 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
buying processes of making decisions |
eng |
dc.subject |
organizations |
eng |
dc.subject |
consumers |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
Communication |
eng |
dc.subject |
kupní rozhodovací procesy |
cze |
dc.subject |
organizace |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
Komunikace |
cze |
dc.title |
Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of purchase behaviour of JINOVA s.r.o. company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of the bachelor work is buying behaviour of organizations. In the theoretical part, the principal concepts, concerning buying behaviour of organizations are explained. The concepts of competition, customer, ways of communication with customer, suppport of sale and distribution are defined. In the practical part, the analysis of JINOVA, Ltd. is displayed, specifically the process of making decisions in the firm, which is primarily aimed at the way of selection and evaluation of suppliers, the way of planning orders, including contractual and delivery requirements. The analysis of market with air heating follows, aimed at the share extent in the total market, competition and customers (current and prospective). In the conclusion, the problems of distribution, forms of mutual communication, possibilities of sale support, and improvements in the area of air conditioning units are described. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18272 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|