Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Erlebachová, Ivana
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:56:41Z
dc.date.available 2008-08-12T06:56:41Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29010
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek. cze
dc.format 51 s., 9 s. příloh cze
dc.format.extent 3143158 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject buying processes of making decisions eng
dc.subject organizations eng
dc.subject consumers eng
dc.subject Competition eng
dc.subject distribution eng
dc.subject Communication eng
dc.subject kupní rozhodovací procesy cze
dc.subject organizace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject Komunikace cze
dc.title Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o. cze
dc.title.alternative Analysis of purchase behaviour of JINOVA s.r.o. company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The main subject of the bachelor work is buying behaviour of organizations. In the theoretical part, the principal concepts, concerning buying behaviour of organizations are explained. The concepts of competition, customer, ways of communication with customer, suppport of sale and distribution are defined. In the practical part, the analysis of JINOVA, Ltd. is displayed, specifically the process of making decisions in the firm, which is primarily aimed at the way of selection and evaluation of suppliers, the way of planning orders, including contractual and delivery requirements. The analysis of market with air heating follows, aimed at the share extent in the total market, competition and customers (current and prospective). In the conclusion, the problems of distribution, forms of mutual communication, possibilities of sale support, and improvements in the area of air conditioning units are described. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18272
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet