Působení reklamy na obyvatele Pardubického kraje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vítková, Lucie
dc.contributor.author Chmielová, Zuzana
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:41:51Z
dc.date.available 2008-08-12T06:41:51Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28873
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá působením reklamy na obyvatele Pardubic. Nejprve práce vysvětluje nejdůležitější pojmy, dále se práce věnuje popisu historie reklamy od nejstarších dob. Další částí práce je podrobné popsání reklamy v médiích.. Hlouběji se zabývá účinky televizní reklamy. Práce se zmiňuje i o působení barev, zvuku, erotiky, humoru a strachu v reklamě. Krátce se věnuje i otázce věrnosti značkám. K práci je přiřazen i výzkum autorky, který zjišťoval postoje respondentů vůči působení reklamy na obyvatele Pardubic. V závěru jsou veškeré poznatky shrnuty. cze
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 1072265 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject Média cze
dc.subject historie reklamy cze
dc.subject působení reklamy cze
dc.subject Advertisement eng
dc.subject Media eng
dc.subject the history of advertisement eng
dc.subject the effect of advertisement eng
dc.title Působení reklamy na obyvatele Pardubického kraje cze
dc.title.alternative The effect of advertisement on inhabitants of Pardubice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Šanderová, Jadwiga
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The bachelor paper deals with the effect of advertisement on the inhabitants of Pardubice. At first the paper explains the most important conceptions, then it describes the history of advertisement from the oldest times. Next part consists of the detailed description of advertisement in media. It deals more deeply with the effects of television advertisements. It includes also the influence of colours, sounds, erotic, humour and fear in advertisement. It briefly mentions the issue of devotion to brand as well. The integal part of the paper is an author's research which investigates the attitudes of informants towards the effects of advertisement on the inhabitants of Pardubice. The conclusion summarizes all the findings. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19294
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet