dc.contributor.advisor |
Vítková, Lucie |
|
dc.contributor.author |
Chmielová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:41:51Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:41:51Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28873 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá působením reklamy na obyvatele Pardubic. Nejprve práce vysvětluje nejdůležitější pojmy, dále se práce věnuje popisu historie reklamy od nejstarších dob. Další částí práce je podrobné popsání reklamy v médiích.. Hlouběji se zabývá účinky televizní reklamy. Práce se zmiňuje i o působení barev, zvuku, erotiky, humoru a strachu v reklamě. Krátce se věnuje i otázce věrnosti značkám. K práci je přiřazen i výzkum autorky, který zjišťoval postoje respondentů vůči působení reklamy na obyvatele Pardubic. V závěru jsou veškeré poznatky shrnuty. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
1072265 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
Média |
cze |
dc.subject |
historie reklamy |
cze |
dc.subject |
působení reklamy |
cze |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
Media |
eng |
dc.subject |
the history of advertisement |
eng |
dc.subject |
the effect of advertisement |
eng |
dc.title |
Působení reklamy na obyvatele Pardubického kraje |
cze |
dc.title.alternative |
The effect of advertisement on inhabitants of Pardubice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šanderová, Jadwiga |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor paper deals with the effect of advertisement on the inhabitants of Pardubice. At first the paper explains the most important conceptions, then it describes the history of advertisement from the oldest times. Next part consists of the detailed description of advertisement in media. It deals more deeply with the effects of television advertisements. It includes also the influence of colours, sounds, erotic, humour and fear in advertisement. It briefly mentions the issue of devotion to brand as well. The integal part of the paper is an author's research which investigates the attitudes of informants towards the effects of advertisement on the inhabitants of Pardubice. The conclusion summarizes all the findings. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D19294 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |