dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Matějková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:41:01Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:41:01Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28863 |
|
dc.description.abstract |
This thesis is dealing with the evaluation in ELT and the attention is focused on the individual progress norm. After mentioning the main characteristics of the individual as well as social progress norm, the individual progress norm and its benefits and limitations are further discussed. Furthermore, a qualitative research is described. The aim of the research is to find out whether and to what extent do the teachers of English use the individual progress norm when they evaluate. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
2121188 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
ELT |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
individual progress norm |
eng |
dc.subject |
social progress norm |
eng |
dc.subject |
individualization |
eng |
dc.subject |
Výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
evaluace |
cze |
dc.subject |
individuální vztahová norma |
cze |
dc.subject |
sociální vztahová norma |
cze |
dc.subject |
individualizace |
cze |
dc.title |
Evaluation in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Evaluace ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Píšová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Práce se zabývá evaluací ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se především na individuální vztahovou normu. Poté, co je charakterizována nejen individuální, ale i sociální vztahová norma, pozornost je zaměřena na individuální vztahovou normu a její výhody, stejně tak jako na problémy spojené s jejím uplatňováním. Výzkumná část práce popisuje kvalitativní výzkum, který proběhl na základní škole. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda a do jaké míry učitelé anglického jazyka individuální vztahovou normu využívají. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18104 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |