Evaluation in ELT

Show simple item record

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Matějková, Lucie
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:41:01Z
dc.date.available 2008-08-12T06:41:01Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28863
dc.description.abstract This thesis is dealing with the evaluation in ELT and the attention is focused on the individual progress norm. After mentioning the main characteristics of the individual as well as social progress norm, the individual progress norm and its benefits and limitations are further discussed. Furthermore, a qualitative research is described. The aim of the research is to find out whether and to what extent do the teachers of English use the individual progress norm when they evaluate. cze
dc.format 71 s. cze
dc.format.extent 2121188 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject ELT eng
dc.subject Evaluation eng
dc.subject individual progress norm eng
dc.subject social progress norm eng
dc.subject individualization eng
dc.subject Výuka anglického jazyka cze
dc.subject evaluace cze
dc.subject individuální vztahová norma cze
dc.subject sociální vztahová norma cze
dc.subject individualizace cze
dc.title Evaluation in ELT eng
dc.title.alternative Evaluace ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Píšová, Michaela
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Práce se zabývá evaluací ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se především na individuální vztahovou normu. Poté, co je charakterizována nejen individuální, ale i sociální vztahová norma, pozornost je zaměřena na individuální vztahovou normu a její výhody, stejně tak jako na problémy spojené s jejím uplatňováním. Výzkumná část práce popisuje kvalitativní výzkum, který proběhl na základní škole. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, zda a do jaké míry učitelé anglického jazyka individuální vztahovou normu využívají. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D18104
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account