dc.contributor.advisor |
Šefčík, Ivo |
|
dc.contributor.author |
Sztwiertnia, Česlav
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:40:00Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:40:00Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28853 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem řešení uzávěrky diferenciálu 02T pro účel zástavby do převodovky experimentálního vozidla, jež vzniká na Katedře dopravních prostředků Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice. V první části se práce věnuje popisu experimentálního vozidla a jeho hnacího ústrojí. Další část je věnována pevnostní analýze předloženého diferenciálu, která je nezbytná pro posouzení jeho bezpečnosti. Stěžejní částí diplomové práce je konkrétní návrh uzávěrky diferenciálu. Návrh je založen na myšlence zamezení relativního pohybu více ozubených kol současně dvěma vloženými satelity. Návrh je doplněn pevnostní analýzou. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
10645362 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
experimentální vozidlo |
cze |
dc.subject |
převodovka 02T |
cze |
dc.subject |
uzávěrka diferenciálu |
cze |
dc.subject |
návrh |
cze |
dc.subject |
Experimantal vehicle |
eng |
dc.subject |
differential gear 02T |
eng |
dc.subject |
differential lock |
eng |
dc.subject |
proposal |
eng |
dc.title |
Uzávěrka diferenciálu experimentálního vozidla |
cze |
dc.title.alternative |
Differential interlock/lock of the experimental vehicle |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Voženílek, Robert |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented thesis deals with proposal of a lock for differential gear 02T. The differential lock is to be installed into the gearbox of an experimental vehicle that is being constructed at the Department of Transport Means of Jan Perner Transport Faculty, University of Pardubice. In the first part of the thesis the experimental vehicle and its transmission system is presented. The following section contains stress analysis of the differential that brings in data set needed for designing of the differential lock. The next chapter deals with the concrete proposal of differential lock that based on the idea of precluding relative motion of gear set by inserting two differential pinions into gear wheel engagement. The proposal is followed by stress analysis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D19094 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |