Uzávěrka diferenciálu experimentálního vozidla

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šefčík, Ivo
dc.contributor.author Sztwiertnia, Česlav
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:40:00Z
dc.date.available 2008-08-12T06:40:00Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28853
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem řešení uzávěrky diferenciálu 02T pro účel zástavby do převodovky experimentálního vozidla, jež vzniká na Katedře dopravních prostředků Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice. V první části se práce věnuje popisu experimentálního vozidla a jeho hnacího ústrojí. Další část je věnována pevnostní analýze předloženého diferenciálu, která je nezbytná pro posouzení jeho bezpečnosti. Stěžejní částí diplomové práce je konkrétní návrh uzávěrky diferenciálu. Návrh je založen na myšlence zamezení relativního pohybu více ozubených kol současně dvěma vloženými satelity. Návrh je doplněn pevnostní analýzou. cze
dc.format 89 s. cze
dc.format.extent 10645362 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject experimentální vozidlo cze
dc.subject převodovka 02T cze
dc.subject uzávěrka diferenciálu cze
dc.subject návrh cze
dc.subject Experimantal vehicle eng
dc.subject differential gear 02T eng
dc.subject differential lock eng
dc.subject proposal eng
dc.title Uzávěrka diferenciálu experimentálního vozidla cze
dc.title.alternative Differential interlock/lock of the experimental vehicle eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Voženílek, Robert
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Presented thesis deals with proposal of a lock for differential gear 02T. The differential lock is to be installed into the gearbox of an experimental vehicle that is being constructed at the Department of Transport Means of Jan Perner Transport Faculty, University of Pardubice. In the first part of the thesis the experimental vehicle and its transmission system is presented. The following section contains stress analysis of the differential that brings in data set needed for designing of the differential lock. The next chapter deals with the concrete proposal of differential lock that based on the idea of precluding relative motion of gear set by inserting two differential pinions into gear wheel engagement. The proposal is followed by stress analysis. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D19094 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet