Marketingový mix ve společnosti AUTOTECHNIK J. M., spol. s r.o.
Diplomová práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na marketing, především jednotlivé složky marketingového mixu. Ve vybrané společnosti je proveden popis současné situace, SWOT analýza a porovnání s konkurencí. Nakonec jsou navržena možná zlepšení a zefektivnění marketingového mixu dané společnosti.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D18313
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing strategies, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing, marketingové strategie, Marketingový mix, SWOT analýza