Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový mix ve společnosti AUTOTECHNIK J. M., spol. s r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na marketing, především jednotlivé složky marketingového mixu. Ve vybrané společnosti je proveden popis současné situace, SWOT analýza a porovnání s konkurencí. Nakonec jsou navržena možná zlepšení a zefektivnění marketingového mixu dané společnosti.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18313

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing strategies, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing, marketingové strategie, Marketingový mix, SWOT analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced