dc.contributor.advisor |
Beneš, Libor |
|
dc.contributor.author |
Sojka, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:07:31Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:07:31Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28662 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou odstranění těžkých kovů, jako je kadmium nebo šestimocný chróm z povlaků sloužících k protikorozní ochraně. První část práce je zaměřena na vznik a následky koroze. V další části jsou uvedené dnes používané způsoby protikorozní ochrany. Následně na to navazuje technologie Delta – MKS, kterou lze podstatně zvýšit protikorozní odolnost materiálu a zároveň neobsahuje těžké kovy. V praktické části se věnuji porovnání dnes používaných technologií s technologií Delta – MKS. Závěr diplomové práce je věnován ekologii této metody. |
cze |
dc.format |
69 s. , 15 s. příloh. |
cze |
dc.format.extent |
6239726 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
koroze |
cze |
dc.subject |
protikorozní ochrana |
cze |
dc.subject |
Delta - MKS |
cze |
dc.subject |
povlaky |
cze |
dc.subject |
nátěry |
cze |
dc.subject |
corrosion |
eng |
dc.subject |
anti-corrosive protection |
eng |
dc.subject |
Delta - MKS |
eng |
dc.subject |
coatings |
eng |
dc.subject |
coats |
eng |
dc.title |
Technologie povrchových úprav pevnostních konstrukčních prvků osobních vozidel |
cze |
dc.title.alternative |
Technology of surface treatment of car strenght construction elements |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tomčík, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with heavy metals elimination such as cadmium or six valance chrome from anticorrosion surface treatment. The beginning is focused to corrosion itself, corrosion creation and consequences. Further are mentioned nowadays used processes for corrosion treatment. The thesis continues with information about Delta – MKS technology, which could be used for improvement of material corrosion endurance. This technology does not include heavy metals. I follow the comparison of today used technologies with Delta – MKS technology in practical part. The close of thesis deals with ecology of Delta – MKS technology. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D19096 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19096 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |