Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případu

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá diferencovaným CRM a jeho dopadem na obchodní případy. Věnuje se též problematice segmentace zákazníků dle jejich hodnoty pro podnik. Praktická část je zaměřena na výzkum obchodního případu, zmapování vlivu diferencovaného CRM na jednotlivé činnosti obchodního případu pro vymezené skupiny zákazníků ve firmě ETA a. s.

Rozsah stran

75 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu

Studijní program

Chemie a technická chemie

Signatura tištěné verze

D17906

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

zákazníci, CRM, obchodní případy, diferenciace zákazníků

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced