Vliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Branská, Lenka
dc.contributor.author Gregorová, Šárka
dc.date.accessioned 2008-04-03T09:58:54Z
dc.date.available 2008-04-03T09:58:54Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28073
dc.description.abstract Práce se zabývá diferencovaným CRM a jeho dopadem na obchodní případy. Věnuje se též problematice segmentace zákazníků dle jejich hodnoty pro podnik. Praktická část je zaměřena na výzkum obchodního případu, zmapování vlivu diferencovaného CRM na jednotlivé činnosti obchodního případu pro vymezené skupiny zákazníků ve firmě ETA a. s. cze
dc.format 75 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject CRM cze
dc.subject obchodní případy cze
dc.subject diferenciace zákazníků cze
dc.title Vliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případu cze
dc.title.alternative The influence of differentional CRM for process of closing and realization of business case cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D17906
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account