dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Bartoníček, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2008-03-27T12:23:36Z |
|
dc.date.available |
2008-03-27T12:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28063 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá modelováním optimalizačního procesu obnovy dopravní sítě za krizových stavů. Navržená forma optimalizace využívá metod genetických algoritmů. Pro konkrétní genetický algoritmus je popsán nový způsob prezentace řešení a nové operátory křížení a mutace. V závěru práce je provedena implementace navržených i známých struktur a experimenty se zvolenými instancemi úloh. Na základě výsledků experimentů je poté zhodnocena efektivita navrženého modelu. |
cze |
dc.format |
143 s. + teze |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
dopravní procesy |
cze |
dc.subject |
Krizové řízení |
cze |
dc.subject |
obnova sítě |
cze |
dc.subject |
Genetické algoritmy |
cze |
dc.title |
Model optimalizace procesu obnovy dopravní sítě v krizovém řízení veřejné správy |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization model of the transport network recovery process in crisis management of public administration |
cze |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D17836 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |