dc.contributor.advisor |
Tesař, Miroslav |
|
dc.contributor.author |
Funk, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2008-03-20T11:20:55Z |
|
dc.date.available |
2008-03-20T11:20:55Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28049 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o vlastnostech vícestupňových převodovek. První část práce popisuje význam a účel převodovek ve vozidle. Druhá část se zaobírá historickým vývojem rychlostních stupňů a přehledem trendů v převodových systémech vozidel. Třetí část uvádí rozbor trakčních a dynamických vlastností vozidla u jednotlivých zvolených převodovek. Poslední část bakalářské práce poskytuje srovnání, vyhodnocení jednotlivých zvolených převodovek a naznačuje výhody a nevýhody vícestupňových převodovek. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
vícestupňové převodovky |
cze |
dc.subject |
trakční diagramy |
cze |
dc.subject |
vlastnosti vozidel |
cze |
dc.subject |
převodová ústrojí |
cze |
dc.title |
Posouzení vlastností vozidel s vícestupňovou převodovkou |
cze |
dc.title.alternative |
Discuzing car´s properties with multi-stage transmission |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D17943 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |