Trh obchodních nebytových prostor v České republice
Diplomová práceOmezený přístupSoubory
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se věnuje trhu nebytových obchodních prostor v ČR. Začíná exkurzem do fungování trhu výrobních faktorů a postupně přechází přes charakteristiku trhu půdy a trhu nemovitostí k trhu obchodních nebytových prostor.
Rozsah stran
79 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16196
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
demand, commercial spaces, Land market, market of factors of production, real estate markets, markets, nabídka, nákupní centra, nebytové prostory, obchodní prostory, poptávka, Trhy