Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Černohorský, Jan |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T11:22:00Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T11:22:00Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27689 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá moderním způsobem prodeje produktů a služeb klientům, který se dostává stále více do popředí a který si v České republice osvojily především velké bankovní instituce, které jsou součástí silných zahraničních skupin. Cross selling, česky křížový prodej, je metoda, která vyplývá ze vzájemné podmíněnosti a propojenosti produktů a je založena na znalosti klienta, jeho preferencí a potřeb. Institucím to umožňuje komplexně pokrývat potřeby a požadavky klientů širokou nabídkou produktů celé finanční skupiny. Cílem práce je analyzovat u vybraných finančních skupin produktovou nabídku a míru využívání cross sellingu jako způsobu prodeje a ukázat význam této metody. Práce naznačuje budoucí směr, jakým by se mohly zmiňované, ale také ostatní finanční i obchodní společnosti ubírat. K analýze jsou vybrány tři z největších banky operujících na českém trhu - Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. a Komerční banka, a. s. |
cze |
dc.format |
94 s., 2 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
financial intermediaries |
eng |
dc.subject |
banks |
eng |
dc.subject |
banking products |
eng |
dc.subject |
financial groups |
eng |
dc.subject |
cross selling |
cze |
dc.subject |
finanční zprostředkovatelé |
cze |
dc.subject |
banky |
cze |
dc.subject |
bankovní produkty |
cze |
dc.subject |
finanční skupiny |
cze |
dc.title |
Cross selling vybraných finančních skupin |
cze |
dc.title.alternative |
Cross Selling of selected financial groups |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on modern strategy of selling products and services to clients, which is becoming increasingly popular in Czech Republic and which is used by large bank institutions which are members of strong international organizations. Cross selling is a method resulting from conditionality and interconnectivity of products and is based on the knowledge of the customer, customer’s behaviour and preferences. It allows these institutions to fully satisfy customer’s needs with wide product range of the whole financial group. My aim is to analyze the product offer and also level of applying of cross selling as a selling method and consequently to show the importance of this strategy. I’ve selected three financial groups as an example. This thesis indicates the direction that these selected institutions as well as all others could take in the future. For my analysis, I’ve selected three of the largest banks in the Czech market: Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. and Komerční banka, a. s. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D17229 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|