Specifika marketingového mixu pojišťoven

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pešek, Antonín
dc.contributor.author Topič, Radim
dc.date.accessioned 2007-11-26T11:12:44Z
dc.date.available 2007-11-26T11:12:44Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/27559
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá specifiky markteingového mixu pojišťoven. Vychází ze zásad marketingu obecně, ukazuje specifika marketingu pojišťoven a je konkrétně zacílena na Českou pojišťovnu. Jejím cílem je zhodnocení marketingové podpory prodeje pojistných produktů. cze
dc.format 96 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Insurance company eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject pojišťovna cze
dc.title Specifika marketingového mixu pojišťoven cze
dc.title.alternative Special charakteristics of marketing mix of insurance companies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.abstract-translated Thesis is occupied by special charakteristics of marketing mix of insurance companies. It is based on rules of marketing in general, shows special charakteristics of marketing of insurance companies and this work is directed on Česká pojišťovna. Its purpose is rating of marketing support of insurence products sale. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16194
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet