Digitální knihovnaUPCE
 

Psychologie spotřebitele

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2006

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Hlavním cílem práce je ukázat několik hlavních aspektů, které nás jako spotřebitele nejvíce ovlivňují. Jakou roli v nákupním procesu hrají duševní vlastnosti, životní zkušenosti i to jak na spotřebitele působí okolní svět.
The principal objektive of this work was to present some of general aspects the consumer is mostly influenced by. Which part in the purchasing process do the psychical characters and life experiences have, and also how the consumer is affected by his surroundings.

Rozsah stran

50 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D15007

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

consumers, products, brands, prices, Advertisings, questionnaire investigations, spotřebitelé, produkty, značky, Ceny, reklamy, dotazníková šetření

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced