Digitální knihovnaUPCE
 

Racionalizace TPP v uzlu Děčín hl.n. pro stanovení maximálního počtu zpracovaných vlaků

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce má dva cíle. Prvním cílem je zhodnotit pomocí metod operačního výzkumu vjezdovou soustavu jako systém hromadné obsluhy a najít pomocí metody CPM kritické cesty pro jednotlivé technologie zpracování vlaků. U nejvytíženějších profesí zhodnotit jejich využití a pomocí metod operačního výzkumu – teorie hromadné obsluhy stanovit počty zaměstnanců pro jednotlivé funkce. Druhým cílem diplomové práce je pomocí metod operačního výzkumu prosoudit vjezdovou soustavu z ekonomického hlediska.

Rozsah stran

78 s., 10 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Technologie a řízení dopravy

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D17000

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

železniční doprava, přepravní technologie, technologie zpracování, operační výzkum, metoda CPM, vjezdové soustavy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced