Racionalizace TPP v uzlu Děčín hl.n. pro stanovení maximálního počtu zpracovaných vlaků
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce má dva cíle. Prvním cílem je zhodnotit pomocí metod operačního výzkumu vjezdovou soustavu jako systém hromadné obsluhy a najít pomocí metody CPM kritické cesty pro jednotlivé technologie zpracování vlaků. U nejvytíženějších profesí zhodnotit jejich využití a pomocí metod operačního výzkumu – teorie hromadné obsluhy stanovit počty zaměstnanců pro jednotlivé funkce. Druhým cílem diplomové práce je pomocí metod operačního výzkumu prosoudit vjezdovou soustavu z ekonomického hlediska.
Rozsah stran
78 s., 10 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D17000
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
železniční doprava, přepravní technologie, technologie zpracování, operační výzkum, metoda CPM, vjezdové soustavy