Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing mikroregionu Dobříšsko a Novoknínsko se širším zaměřením na analýzu města Dobříš

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce, teoretická část práce se věnuje poznatkům zaměřující se na základní pojmy marketingu, především na oblast marketingu města, marketingového výzkumu, marketingového mixu a v neposlední řadě na proces plánování rozvoje města. Druhá část práce, analytická část se zaměřuje konkrétně na marketing mikroregionu Dobříšsko a Novoknínsko a v širším kontextu je věnována analýze města Dobříš. Doprava, sociální podmínky, úroveň vzdělání, sport, kultura, hospodářská struktura města jsou základními pilíři situační analýzy. Práce obsahuje dále analýzu silných a slabých stránek, hlavních příležitostí a hrozeb, které jsou výsledkem situační analýzy. V dalších částech práce analyzuji dotazníkové šetření, které je vyhodnoceno jednak graficky a slovně a jednak statisticky. Poslední kapitola práce je věnována vizím a cílům rozvoje města .

Rozsah stran

96 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16683

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing mix, Marketing research, town development, microregions, Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum, rozvoj města, mikroregiony, situační analýzy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced