Marketing mikroregionu Dobříšsko a Novoknínsko se širším zaměřením na analýzu města Dobříš
Diplomová práceSoubory
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce, teoretická část práce se věnuje poznatkům zaměřující se na základní pojmy marketingu, především na oblast marketingu města, marketingového výzkumu, marketingového mixu a v neposlední řadě na proces plánování rozvoje města. Druhá část práce, analytická část se zaměřuje konkrétně na marketing mikroregionu Dobříšsko a Novoknínsko a v širším kontextu je věnována analýze města Dobříš. Doprava, sociální podmínky, úroveň vzdělání, sport, kultura, hospodářská struktura města jsou základními pilíři situační analýzy. Práce obsahuje dále analýzu silných a slabých stránek, hlavních příležitostí a hrozeb, které jsou výsledkem situační analýzy. V dalších částech práce analyzuji dotazníkové šetření, které je vyhodnoceno jednak graficky a slovně a jednak statisticky. Poslední kapitola práce je věnována vizím a cílům rozvoje města .
Rozsah stran
96 s., 4 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16683
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing mix, Marketing research, town development, microregions, Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum, rozvoj města, mikroregiony, situační analýzy