Digitální knihovnaUPCE
 

Distribuční politika internetového obchodu společnosti Milan Havlík, s. r. o.

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V podmínkách tržního hospodářství závisí úspěch firmy a jejího podnikání na zákaznících. Každý podnik musí vytvořit takovou nabídku, která přiláká zákazníky a motivuje je ke koupi nabízených výrobků. Rozhodující faktory, které ovlivňují zákazníka při koupi, je cena výrobku a schopnost distribuovat své výrobky na správné místo a ve správný čas. Cílem této bakalářské práce je zaměření se na jeden z marketingových nástrojů – distribuce (place), s kterým souvisí dále praktická část této práce orientovaná na analýzu distribuce internetového klenotnictví majitele Libora Havlíka a užívaného způsobu distribuce v této firmě.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16552

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

distribution, distribution/selling/marketing channels, Marketing, Marketing mix, marketing middlemans, distribuce, distribuční/prodejní/marketingové cesty, Marketing, Marketingový mix, marketingoví zprostředkovatelé

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced