Distribuční politika internetového obchodu společnosti Milan Havlík, s. r. o.
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V podmínkách tržního hospodářství závisí úspěch firmy a jejího podnikání na zákaznících. Každý podnik musí vytvořit takovou nabídku, která přiláká zákazníky a motivuje je ke koupi nabízených výrobků. Rozhodující faktory, které ovlivňují zákazníka při koupi, je cena výrobku a schopnost distribuovat své výrobky na správné místo a ve správný čas. Cílem této bakalářské práce je zaměření se na jeden z marketingových nástrojů – distribuce (place), s kterým souvisí dále praktická část této práce orientovaná na analýzu distribuce internetového klenotnictví majitele Libora Havlíka a užívaného způsobu distribuce v této firmě.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16552
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
distribution, distribution/selling/marketing channels, Marketing, Marketing mix, marketing middlemans, distribuce, distribuční/prodejní/marketingové cesty, Marketing, Marketingový mix, marketingoví zprostředkovatelé