Digitální knihovnaUPCE
 

Teaching English in a heterogeneous class

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá otázkou diferenciace ve vyučování anglického jazyka. Na základě individuálních rozdílů mezi jednotlivými žáky jsou formulovány základní principy diferenciace, a dále specifikovány konkrétní strategie a techniky, jichž lze při diferenciaci využít. Praktická část práce zjišťuje míru diferenciace ve ěkolách a snaží se odhalit příčiny zjištěného stavu.

Rozsah stran

75 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D16489

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výuka jazyků, angličtina, individualizace, diferenciace

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced