dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Cyrusová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:55:00Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:55:00Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25911 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá otázkou diferenciace ve vyučování anglického jazyka. Na základě individuálních rozdílů mezi jednotlivými žáky jsou formulovány základní principy diferenciace, a dále specifikovány konkrétní strategie a techniky, jichž lze při diferenciaci využít. Praktická část práce zjišťuje míru diferenciace ve ěkolách a snaží se odhalit příčiny zjištěného stavu. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
47,64 MB |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
individualizace |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.title |
Teaching English in a heterogeneous class |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka anglického jazyka v heterogenní třídě |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D16489 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |