Teaching English in a heterogeneous class
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá otázkou diferenciace ve vyučování anglického jazyka. Na základě individuálních rozdílů mezi jednotlivými žáky jsou formulovány základní principy diferenciace, a dále specifikovány konkrétní strategie a techniky, jichž lze při diferenciaci využít. Praktická část práce zjišťuje míru diferenciace ve ěkolách a snaží se odhalit příčiny zjištěného stavu.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D16489
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výuka jazyků, angličtina, individualizace, diferenciace