Organizace a řízení marketingu v dopravních společnostech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šaradín, Pavel
dc.contributor.author Orembová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:54:47Z
dc.date.available 2007-09-30T14:54:47Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25904
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výzkumem využití marketingu v dopravních společnostech. Práce obsahuje teoretickou část věnovanou dopravě jako službě, jejím vlastnostem a řízením organizace. Další část je věnována samotnému marketingovému výzkumu v dopravních společnostech pomocí marketingového dotazníku a zjištění, jak dopravní společnosti využívají marketingu ke své podnikatelské činnosti. V závěru diplomové práce je vyhodnocení výsledků provedeného marketingového průzkumu. cze
dc.format 75 s., 18 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketingový průzkum cze
dc.subject dopravní společnosti cze
dc.subject dopravní služby cze
dc.title Organizace a řízení marketingu v dopravních společnostech cze
dc.title.alternative Organization and management of marketing in transport companies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Holá, Jana
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16843
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account