Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka zasílatelské společnosti ILG, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Průša, Petr
dc.contributor.author Kučeravec, Pavel
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:54:28Z
dc.date.available 2007-09-30T14:54:28Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25895
dc.description.abstract První část bakalářské práce shrnuje základní metodiku při realizaci marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka. Ve druhé části práce jsou tyto teoretické poznatky využity při uskutečnění marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka zasílatelské společnosti ILG, s.r.o.. Závěrečná část bakalářské práce je určena k vyhodnocení výsledků tohoto výzkumu, jejich interpretaci a také k formulaci návrhů opatření plynoucích z výzkumu. cze
dc.format 53 s., 14 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject měření spokojenosti cze
dc.subject indexy spokojenosti cze
dc.subject interpretace výsledků cze
dc.subject Marketingový výzkum cze
dc.title Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka zasílatelské společnosti ILG, s.r.o. cze
dc.title.alternative Customer satisfaction studie of the forwarding company ILG, s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zobal, Pavel
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16759
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet