Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lejsková, Pavla
dc.contributor.author Pánek, Karel
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:54:26Z
dc.date.available 2007-09-30T14:54:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25894
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace středně velkého podniku. Marketingová komunikace je součástí marketingového mixu. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů, které jsou s touto problematikou spojeny. Analytická část práce popisuje současný stav komunikačního mixu vybraného podniku. Popisuje jednotlivé nástroje, kterých firma užívá a jejich detailní rozbor. Poslední část bakalářské práce se věnuje hodnocení analýzy a návrhy na zlepšení současného stavu. cze
dc.format 50 s., 2 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject nástroje cze
dc.subject financování cze
dc.subject Public relations cze
dc.title Analýza komunikačního mixu vybraného podniku cze
dc.title.alternative Analysis of the communication mix of chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Dymák, Vladimír
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16753
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet