dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
|
dc.contributor.author |
Krasnická, Karin
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:54:21Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25891 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá snížením provozních nákladů cestou úspory živé práce, zvýšením bezpečnosti vlakové dopravy a zvýšením efektivnosti procesu řízení dopravy. V úvodní části je popsán současny stav trati a dopraven, jak po stránce technické, tak i personální. Vlastní řešení problematiky vychází z analytické části a cestou organizačních a investičních opatření hledá optimální řešení. Návrhem řešení je zavedení dálkového ovládacího silničního i traťového zabezpečovacího zařízení ESA 11 na celé trati s umístěním vlastního počítačového jádra stavědla ESA 11 do centrální stavědlové ústředny situované v UŽST Tábor. Uvedeným řešením je docíleno úspor 72 pracovníků. |
cze |
dc.format |
64 s., 15 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
racionalizace |
cze |
dc.subject |
ESA 11 |
cze |
dc.subject |
přejezdová zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.title |
Racionalizace práce na trati Tábor - Písek |
cze |
dc.title.alternative |
Work rationalization on railway-track Tábor - Písek |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D16972 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |