dc.contributor.advisor |
Tesař, Miroslav |
|
dc.contributor.author |
Kusák, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:41:42Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:41:42Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25566 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na dvě hlavní části. Jsou to konstrukce a technologie. Tyto obory nemůžou být samostatně. V praxi se vždy navzájem ovlivňují. V první části je popsána problematika týkající se nutnosti provedení úprav hnacích hřídelů. Druhá část práce je zaměřena na stránku zhotovení vhodného řešení. Je zde popsáno jaké metody bude možné použít. |
cze |
dc.format |
54 s., 1 s. příloh + 6 volných příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
hnací hřídele |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
technologie |
cze |
dc.subject |
pevnostní výpočty |
cze |
dc.title |
Návrh konstrukčního řešení a technologie úprav hnacích hřídelů kol a hnacích hřídelů náprav pro experimentální vozidlo |
cze |
dc.title.alternative |
Project of constuctional solving and technology adjustments driving shafts wheels and axletrees for experimental vehicle |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Koleta, Milan |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D17108 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |