Digitální knihovnaUPCE
 

Strategie rozvoje produktu společnosti Dukla Trutnov, s.r.o.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na poznání základních produktových strategií, jejich provázanost s marketingem a navržení případných opatření v existující firmě. První část se zabývá základními principy marketingu, které vychází ze strategického řízení. Je zaměřena především na strategie, jejich tvorbu a bližší seznámení s konkrétními produktovými strategiemi. Druhá část se zabývá situací v konkrétní firmě a poznáváním jejího hospodaření se zaměřením na produkty.

Rozsah stran

64 s., 21 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16524

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové strategie, Marketingový mix, produkty, výrobky, služby, situační analýzy, Public relations

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced