Strategie rozvoje produktu společnosti Dukla Trutnov, s.r.o.
Bakalářská práceSoubory
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na poznání základních produktových strategií, jejich provázanost s marketingem a navržení případných opatření v existující firmě. První část se zabývá základními principy marketingu, které vychází ze strategického řízení. Je zaměřena především na strategie, jejich tvorbu a bližší seznámení s konkrétními produktovými strategiemi. Druhá část se zabývá situací v konkrétní firmě a poznáváním jejího hospodaření se zaměřením na produkty.
Rozsah stran
64 s., 21 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16524
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové strategie, Marketingový mix, produkty, výrobky, služby, situační analýzy, Public relations