Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:38:57Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:38:57Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25499 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza zavedení nových produktů ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o. se sídlem v Pardubicích. První část popisuje teoretickou stránku podstaty makretingu jako takového, popisuje produkt, vymezuje základní pojmy. Dalším tématem je životní cyklus výrobku s jeho jednotlivým fázemi, včetně odchylek životního cyklu. Druhá část popisuje skutečnou situaci společnosti Frimark-CZ, s.r.o., charakteristiku firmy, její produkty a služby. Dále se práce zabývá zavedením nových výrobků na trh touto firmou, jednotlivými fázemi zavedení, problémy, se kterými se společnost během zavádění potýká a návrhy změn. |
cze |
dc.format |
51 s., 12 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
problems |
eng |
dc.subject |
firmy |
cze |
dc.subject |
výrobky |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
problémy |
cze |
dc.title |
Zavedení nových výrobků ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Implementing new products in the company Frimark-CZ, Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this bachelor work is an analysis of implementing new products in the company Frimark-CZ, Ltd. with the place of business in Pardubice. The first part of this bachelor work represents the theory of marketing principle, it represents product and defines the basic terms. The next theme is the product life cycle with its component stages, including the products deviations. The second part represents the real situation in the company Frimark-CZ, Ltd. I mean the characteristic of the company, its management, its products and services. The next article is about implementing new product on a market by this company. It included its component stages of implementing and problems which it has to solve during this part. The last part is about suggestions of another alternations. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16522 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|