Zavedení nových výrobků ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Linhartová, Petra
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:38:57Z
dc.date.available 2007-09-30T14:38:57Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25499
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza zavedení nových produktů ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o. se sídlem v Pardubicích. První část popisuje teoretickou stránku podstaty makretingu jako takového, popisuje produkt, vymezuje základní pojmy. Dalším tématem je životní cyklus výrobku s jeho jednotlivým fázemi, včetně odchylek životního cyklu. Druhá část popisuje skutečnou situaci společnosti Frimark-CZ, s.r.o., charakteristiku firmy, její produkty a služby. Dále se práce zabývá zavedením nových výrobků na trh touto firmou, jednotlivými fázemi zavedení, problémy, se kterými se společnost během zavádění potýká a návrhy změn. cze
dc.format 51 s., 12 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject companies eng
dc.subject products eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject problems eng
dc.subject firmy cze
dc.subject výrobky cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject problémy cze
dc.title Zavedení nových výrobků ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o. cze
dc.title.alternative Implementing new products in the company Frimark-CZ, Ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor work is an analysis of implementing new products in the company Frimark-CZ, Ltd. with the place of business in Pardubice. The first part of this bachelor work represents the theory of marketing principle, it represents product and defines the basic terms. The next theme is the product life cycle with its component stages, including the products deviations. The second part represents the real situation in the company Frimark-CZ, Ltd. I mean the characteristic of the company, its management, its products and services. The next article is about implementing new product on a market by this company. It included its component stages of implementing and problems which it has to solve during this part. The last part is about suggestions of another alternations. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16522
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet