Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím CPFR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Vladimíra
dc.contributor.author Eliášová, Hana
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:34:25Z
dc.date.available 2007-09-30T14:34:25Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25457
dc.description.abstract Práce se zabývá výzkumem efektivního používání metody CPFR při uplatnění strategie CRM ve vybraných oborech podnikání. cze
dc.format 85 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.title Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím CPFR cze
dc.title.alternative Raising value to customer by means of CPFR cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Svoboda, František
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D17347
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account