Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Švadlenka, Libor |
|
dc.contributor.author |
Zdráhalová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:27:05Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:27:05Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25355 |
|
dc.description.abstract |
Česká pošta, s.p., poskytovatel širokého portfolia svých služeb, se nachází ve fázi transformace na akciovou společnost a v podmínkách, kdy se na trhu pohybuje v monopolním prostředí a zároveň v konkurenčním prostředí. Proto, aby Česká pošta, s.p. na trhu uspěla, musí se její management zabývat spokojeností a loajalitou zákazníků. Tato diplomová práce by měla charakterizovat Českou poštu, která není jen „byrokratickým aparátem“ s výhradou, ale podnik, který nabízí své služby dle potřeb a přání zákazníkům se snahou dále uspokojovat potřeby a přání nových i stávajících klientů. Dále by práce měla nastínit co je to spokojenost, loajalita, jakým způsobem se měří a vyhodnocuje, proč je pro management důležité měřit spokojenost a loajalitu a jestli se Česká pošta zabývá tímto měřením. Po této analýze je v práci popsán návrh nové metodiky měření spokojenosti privátních a VIP zákazníků. Na závěr diplomové práce je ekonomické zhodnocení navrhovaného řešení. |
cze |
dc.format |
72 s., 13 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Spokojenost |
cze |
dc.subject |
loajalita |
cze |
dc.subject |
metodiky měření |
cze |
dc.subject |
management jakosti |
cze |
dc.title |
Možnosti měření spokojenosti a loajality zákazníků České pošty, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of measuring loyalty and content of clients of the Czech post, state enterprise |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sopuchová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D16851 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|