Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Hynková, Veronika
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:26:11Z
dc.date.available 2007-09-30T14:26:11Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25328
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s. se zabývá problematikou marketingového mixu a to zejména těmito nástroji - produkt, cena, distribuce, podpora prodeje, lidi, prostředí, proces, spolupráce, balíčky služeb a jejich programová specifikace. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s marketingovým mixem v rámci společnosti. Teoretická část vymezuje samotný marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. Druhá část se zabývá nástroji marketingového mixu, které Lázně Poděbrady, a.s. používají. V závěru tato práce obsahuje SWOT analýzu, dotazník spokojenosti klientů a celkové zhodnocení Lázní Poděbrad, a.s.. cze
dc.format 73 s., 5 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject instruments of marketing eng
dc.subject services eng
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject služby cze
dc.title Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s. cze
dc.title.alternative Instruments of marketing mix of the company Spa Poděbrady, Corp. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis Instruments of marketing mix of the company Spa Poděbrady, Corp. deals with questions of marketing mix namely particular instrments – product, price, place, promotion, people, physical facilities, process, partnership, packets of services and their programm specification. The aim of this thesis is determination of fundamental marketing concept and identification of marketing mix of the company. Theoretic part limits marketing mix and its particular items. Second part deals with instruments of marketing mix which are used by Spa Poděbrady, Corp. This thesis contains SWOT analyse, quetionnaire of client‘s satisfaction and total estimation of Spa Podebrady, Corp at the close. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16684
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet