Zavádění nových výrobků ve společnosti Značky Praha, s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Šimonová, Lenka
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:24:05Z
dc.date.available 2007-09-30T14:24:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25274
dc.description.abstract První část bakalářské práce popisuje teoretickou stránku projednávané problematiky a definuje pojmy související s tématem zavádění nových výrobků. Ve druhé části charakterizuji, také z teoretického hlediska, jednotlivé činnosti důležité při zavádění nových výrobků. Třetí část práce popisuje skutečnou situaci společnosti, ve které se zejména zabývám její činností, její organizační strukturou a produktovým portfoliem. Dále zde řeším realizaci produktu a činnosti, které ve společnosti probíhají při zavádění nových výrobků. Na tuto část navazuji ve čtvrté kapitole zaváděním konkrétního výrobku ve společnosti Značky Praha s. r. o.. Charakterizuji zde danou problematiku a jaké kroky provází jednotlivé procesy. V neposlední řadě zde porovnávám stávající výrobek s výrobkem novým. cze
dc.format 58 s., 11 s. příloh cze
dc.format.extent 959414 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing eng
dc.subject Marketing research eng
dc.subject market segementation eng
dc.subject products eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový výzkum cze
dc.subject segmentace trhu cze
dc.subject výrobky cze
dc.title Zavádění nových výrobků ve společnosti Značky Praha, s. r. o. cze
dc.title.alternative Implementing of new products in Značky Praha Ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated In first part of my bachelor work called Basic Conceptions Defining I describe a theoretical aspect of problems in issue, defining of conceptions associated with a topic of my bachelor work. In a second part of my work I characterize individual activities which are important to introduction of new products in theoretical aspect. In third part of bachelor work I describe the real situation of company where I especially characterize activities, its organizational structure and product portfolio. Next I deal with product realization and with activities which take place in the company at introduction of new products. Then I continue in fourth part with concrete introduction of new products in Značky Praha Ltd. Here I characterize given problems, process and finally I compare existing product with a new product. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16558
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet