dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Šimonová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:24:05Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:24:05Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25274 |
|
dc.description.abstract |
První část bakalářské práce popisuje teoretickou stránku projednávané problematiky a definuje pojmy související s tématem zavádění nových výrobků. Ve druhé části charakterizuji, také z teoretického hlediska, jednotlivé činnosti důležité při zavádění nových výrobků. Třetí část práce popisuje skutečnou situaci společnosti, ve které se zejména zabývám její činností, její organizační strukturou a produktovým portfoliem. Dále zde řeším realizaci produktu a činnosti, které ve společnosti probíhají při zavádění nových výrobků. Na tuto část navazuji ve čtvrté kapitole zaváděním konkrétního výrobku ve společnosti Značky Praha s. r. o.. Charakterizuji zde danou problematiku a jaké kroky provází jednotlivé procesy. V neposlední řadě zde porovnávám stávající výrobek s výrobkem novým. |
cze |
dc.format |
58 s., 11 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
959414 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
market segementation |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
segmentace trhu |
cze |
dc.subject |
výrobky |
cze |
dc.title |
Zavádění nových výrobků ve společnosti Značky Praha, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Implementing of new products in Značky Praha Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
In first part of my bachelor work called Basic Conceptions Defining I describe a theoretical aspect of problems in issue, defining of conceptions associated with a topic of my bachelor work. In a second part of my work I characterize individual activities which are important to introduction of new products in theoretical aspect. In third part of bachelor work I describe the real situation of company where I especially characterize activities, its organizational structure and product portfolio. Next I deal with product realization and with activities which take place in the company at introduction of new products. Then I continue in fourth part with concrete introduction of new products in Značky Praha Ltd. Here I characterize given problems, process and finally I compare existing product with a new product. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16558 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |