Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím systémů JIT a KANBAN

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vlčková, Vladimíra
dc.contributor.author Martošová, Michaela
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:15:20Z
dc.date.available 2007-09-30T14:15:20Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25119
dc.description.abstract Práce se zabývá podstatou systému JIT a KANBAN a možností zvyšování hodnoty prostřednictvím obou systémů.Součástí je charakteristika systémů, předpoklady pro jejich použití, cíle apřínosy, problémy se zaváděním a negativní důsledky jejich aplikace. Stručně je vymezen pojem CRM, hodnota pro zákazníka, implementace CRM a výhody. cze
dc.format 56 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject CRM cze
dc.subject vztahy se zákazníky cze
dc.subject Logistika cze
dc.title Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím systémů JIT a KANBAN cze
dc.title.alternative Raising value to customer by means of systems JIT and KANBAN cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Chemie a technická chemie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D17805
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet