dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
|
dc.contributor.author |
Doruf, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:15:07Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:15:07Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25114 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. V obecné kapitole jsou vysvětleny pojmy s danou problematikou související (poslání a vize, strategie, tvorba strategie podniku). Druhá a třetí kapitola se věnuje charakteristice podniku eBRÁNA s.r.o. a strategické analýze podniku z hlediska mikrookolí a makrookolí. V závěrečné kapitole je v rámci strategie navržen nový výrobní proces a jeho implementace ve výrobě zakázek. Věnuje se popisu propojení jednotlivých částí s novým výrobním procesem do vzájemně spolupracujícího celku s cílem dosáhnout podstatného snížení výrobních nákladů. Pro hodnocení využívám výsledků dosažených za sledované období, ve kterém byl zaveden nový výrobní proces s výsledky hodnocení předešlého výrobního procesu. |
cze |
dc.format |
99 s., 5 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1152330 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
visions |
eng |
dc.subject |
message |
eng |
dc.subject |
company strategies |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
vize |
cze |
dc.subject |
poslání |
cze |
dc.subject |
strategie podniku |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.title |
Strategie podniku eBRÁNA s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Strategy of eBRÁNA Ltd. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis consists of four chapters. The terms with given problems (Message and vision, strategy, and creation of company strategy) are explained in the general chapter. Chapters two and three deal with the characteristics of eBRÁNA Ltd. and with the strategic analysis of the company in light of micro-surroundings and macro-surroundings. The new production process and its implementation in the production of a commission are designed within the strategy in the final chapter. It deals with the description of connection of particular parts with the new production process into the mutually cooperating unit with the aim to achieve a significant cut-down of production costs. For the survey I use the results achieved within the observed period when the new production process was taken into, with the results of the survey of the former production process. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16702 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |